![]() |
Çalışma Alanları |
![]() |
Ulusal ve uluslararası literatüre uygun, öğretim programları ile ilgili ihtiyaç analizi yapmak, program geliştirme çalışmalarını yürütmek. |
![]() |
Öğretim sürecini, bilgi çağının gerektirdiği insan profiline uygun teknolojik donanım, yazılım, araç-gereç ve modellerle K12 bütünlüğü içerisinde zenginleştirmek. |
|
![]() |
Teknoloji destekli öğretim materyali geliştirmek, uygulanmasını sağlamak ve etkililiğini değerlendirmek. | ![]() |
Öğrenme-öğretme sürecinde kullanılmak üzere öğretim materyalleri hazırlamak. | |
![]() |
Hazırlanan çalışmaların uygulama sonuçlarına göre düzeltme ve geliştirme çalışmalarını gerçekleştirmek. | ![]() |
Gelişen öğrenme-öğretme strateji, yöntem ve tekniklerin öğrenme-öğretme sürecine uyarlanmasını sağlamak. |
|
![]() |
Bilgi çağının gerekliliklerine uygun bireyler yetiştirilmesi amacıyla projeler geliştirmek ve yürütmek. | ![]() |
Öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme çalışmalarını yürütmelerine rehberlik etmek. | |
![]() |
Ölçme araç ve değerlendirme yöntemlerini çeşitlendirmek. | ![]() |
Öğrenme eksikliklerini belirlemek, izleme ve geliştirme çalışmalarını yürütmek. | |
![]() |
Öğrenme-öğretme ve ölçme- değerlendirme faaliyetlerinin K12 bütünlüğü içerisinde standardizasyonunu sağlamak. | ![]() |
Ulusal ve uluslararası sınavlara ilişkin değerlendirme raporları hazırlamak. | |
![]() |
Anket, ölçek, bilgi formu vb. ölçme araçları geliştirmek, uygulamak ve değerlendirmek. | ![]() |
Uygulanan akademik programlarda görev almak. | |
![]() |
Hizmet İçi Eğitim çalışmalarında görev almak. | ![]() |
Ulusal ve uluslararası yayınlar, uygulamalar ve yaklaşımlar ile bilimsel, teknolojik değişim, yenilik ve gelişmeleri incelemek. |