Ankara'da gerçekleşen IV. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, bu yıl sürdürülebilirlik ve eğitim konularını mercek altına alırken TED Ankara Koleji Vakfı Özel İlkokulu olarak okul müdürümüz, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz, sürdürülebilir bir geleceğin temellerini güçlendirmek adına kongreye katılım sağladı.
2.sınıf öğrencilerimiz geliştirdikleri “Sınıf ve Ötesinde Sürdürülebilirlik” projesiyle, 3. sınıf öğrencilerimiz “Science Cup” yarışmasındaki “thaumatrope” yapımıyla, 4. sınıf öğrencilerimiz, “Eco-Friendly Practices” (Çevre Dostu Uygulamalar) projeleriyle küresel ölçekte sürdürülebilir çözümlerini katılımcılarla paylaştılar.
Kongrede, öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz yalnızca projeleriyle değil, fikirleriyle de dikkat çekti. 4-A sınıfı öğrencimiz Lara Baş, “Nasıl Bir Sınıf Öğretmeni?” başlıklı panelde duygu ve düşüncelerini aktardı. Sınıf Öğretmenimiz Simge Gülten, “Eğitimde Sürdürülebilirlik” üzerine okulumuzda yapılan çalışmaları anlattı.
Okul Müdürümüz Nilüfer Kaya, “Okul Yöneticileri Gözünden Öğretmenlik Kariyer Planlama” konulu panelde, 21. yüzyıl öğretmenlerinin alfa kuşağı çocuklarının büyüyecekleri dünyaya uygun eğitimi sağlama sorumluluğu taşıdığını vurgulayarak değerli deneyimlerini ve bilgilerini paylaştı.
TED Ankara Koleji Vakfı Özel İlkokulu öğrenci ve öğretmenleri olarak ortaya koyduğumuz yenilikçi, çevre duyarlılığına teşvik eden projelerimizle, eğitim dünyasında sürdürülebilirlik adına önemli çalışmalar yapmaya devam edeceğiz.